HOME2018-08-20T16:52:10+00:00
Loading...

TOK PENGHULU

Tak ke mana impian berumah tanpa tindakan.

26 kriteria memilih hartanah

Berhenti bermimpi dan mula bertindak?

GH telah membantu lebih 50,000 pembaca setia yang menerima emel daripada Tok setiap minggu.

Mahukan lebih daripada sekadar artikel daripada tim GilaHartanah?

Daftarkan diri anda untuk menjadi sebahagian daripada Geng GH dan anda akan menjadi penerima terawal reviu hartanah, diskaun eksklusif hartanah, aplikasi hartanah (akan datang) dan pelbagai lagi kelebihan ahli.

Daftar sekarang (PERCUMA) dan dapatkan panduan (juga PERCUMA), “26 perkara mustahak anda perlu teliti sebelum membeli hartanah pelaburan”.

Artikel

Sebarang sumbangan atau aduan , boleh dikemukakan kepada gilahartanah@gmail.com

4 tip beli barang dapur (tanpa rabakkan poket anda!)

Selalu jugak Tok tanya kawan-kawan, macam mana mereka uruskan perbelanjaan bulanan. Terutama sekali bila beli barang-barang dapur. Dari situ, Tok dan kawan-kawan bertukar pendapat selain berkongsi ilmu pengurusan kewangan secara tak langsung. Cuma yang Tok [...]

“Apa ada dekat Manjung tu? Dah la jauh gila!”

Kalau Tok sebut ‘Manjung,’ apa benda pertama yang terlintas dalam fikiran korang? Pasti ada yang terfikir tentang Pulau Pangkor dan Teluk Batik, kan? Jangan risau. Tok pun fikir benda yang sama macam korang jugak. Tapi, [...]

“Senang ke buat duit dengan Grab?” – Azroy

Rata-rata orang ramai yang bekerja di kawasan bandar, pasti dah pernah guna servis ini. Paling kurang, sekali. Servis yang Tok maksudkan ini, dikenali sebagai Grab. Seperti yang korang sedia maklum, Grab adalah servis e-hailing yang [...]