Login

Register

Login

Register

  1. Home
  2. strategi beli rumah pertama

Tag: strategi beli rumah pertama

    Gaji ciput, tapi nak beli rumah? Baca 9 tip power ini

    “Apa masalah utama untuk orang bergaji kecil yang nak beli rumah?” Antara alasan yang paling ramai orang pakai adalah kekangan kat bahagian kewangan, dan tak tahu asas beli rumah pertama yang betul. Tok percaya. Kalau…

    Baru 24 tahun, dah boleh beli rumah idaman. Macam mana gadis ini buat?

    Cuba kita tengok sendiri. Berapa ramai anak muda yang dah berjaya beli rumah idaman mereka? Memang ada. Tapi Tok berani cakap, tak ramai. Ramai lagi yang masih hanyut dengan perkara duniawi kat luar sana. Patut…

    Nak untung RM240,000 melalui rumah pertama? Ini strategi mudah yang anda boleh gunakan segera

    Kenapa korang kena pening-pening nak jawab soalan ni: “Nak beli kereta dulu ke, nak beli rumah dulu?” Kalau dilema ini masih berlarutan, korang boleh baca artikel Tok kali ini. In Shaa Allah, ia boleh bantu…

    Kurangkan beban membeli rumah pertama dengan 8 skim perumahan mampu milik ini

    Lepas Bajet 2016 diumumkan oleh Perdana Menteri, sebahagian besar bajet telah disuntik ke segmen perumahan mampu milik. Kalau korang perasan, banyak skim macam ni yang ada sekarang. Dan orang yang nak memohon jadi pening sebab takut…