Dekat Dengan Tempat Kerja Dan Ngam Dengan Bajet Pun Dah Cukup?

Kebanyakkan orang membuat keputusan untuk memilih rumah sewa berdasarkan dua perkara ni. 

Dan ada juga golongan yang utamakan perkara lain supaya mereka boleh untung bila menyewa dan dapat lindungi hak mereka sebagai penyewa.

SOALAN YANG SELALU PENYEWA TANYA

Adakah anda tergolong seperti yang di atas jika mencari tempat untuk sewa?

Jika ya, pasti anda seorang yang berhati-hati dalam membuat keputusan untuk menyewa di tempat baru. Golongan macam ni selalunya lebih untung berbanding golongan yang main sewa sahaja.

KENAPA KENA BACA EBOOK NI?

1) Persediaan Yang Perlu Dibuat Ketika Survey Rumah Sewa

Kurangkan risiko anda dari menyesal buat keputusan yang salah. Pastikan buat persediaan ini supaya anda lebih jelas dengan pilihan yang bakal anda buat. 

2) 7 Klausa Penting Perjanjian Sewa Rumah

Perjanjian sewa ni mampu menyelamatkan hak anda. Bukan sekadar duit deposit, malah lebih dari itu. 7 klausa ini sangat PENTING!

3) Cara Kira Duti Setem Perjanjian Sewa Rumah

Duti setem perjanjian sewa biasanya penyewa yang bayar. Dalam ebook ini ada formula duti setem yang anda boleh guna supaya anda tak kena “tekan” sampai kena bayar kadar yang terlalu tinggi.

4) Cara Cari Rumah Sewa Yang Sesuai

4 tips cari rumah sewa yang boleh anda gunakan sebagai panduan asas cari rumah sewa supaya dapat kurangkan rasa menyesal dari buat keputusan yang terburu-buru tanpa rancangan yang jelas. 

5) Tawaran Sewa Rumah

Hati-hati dengan si mulut manis, takut anda terpukau dan bayar lebih dari kadar sewa yang sepatutnya. Nak untung kena rajin semak tawaran yang ada. 

Perhatian! Sila lengkapkan borang di bawah untuk dapatkan ebook secara percuma.

APA KATA PEMBACA?

Download sekarang, baca dan hadam kasi faham. Bila dah faham baru untung menyewa. Kalau tak jelas memang mudah kena tindas!

© 2021 GH Media Ventures . All rights reserved