Login

Register

Login

Register

  1. Home
  2. tipu jual beli hartanah

Tag: tipu jual beli hartanah

    Cara-cara kenal pasti penipuan dalam urusan jual beli hartanah. Pelabur baru wajib baca

    Tok nasihatkan korang berhati-hati kalau korang nak melabur dalam pelaburan hartanah. Sebab kalau salah buat, ia boleh buatkan korang rugi banyak. Silap-silap, boleh cecah ratus ribu hingga jutaan ringgit. Dan yang paling penting, jaga diri…

    Kenapa anda perlu dapatkan bantuan REN bila nak jual rumah?

    “Buat apa nak dapatkan bantuan REN? Aku sendiri boleh jual rumah ni.” Pasti ramai yang pernah bertembung dengan idea ni dalam fikiran. Buat apa nak berkongsi untung dengan REN, kalau kita sendiri boleh jual rumah…

    10 perkara yang mungkin anda tak tahu pasal loan rumah

    “Lebih 50% orang yang memohon tak lepas untuk buat pinjaman rumah.” Data ini berdasarkan statistik pada tahun 2015. Tinggi kan? Bermakna, semakin ramai orang yang tak lepas untuk memohon loan rumah. Takpe. Tok ada perkongsian…

    Tak nak rugi bila jual rumah? Lelaki ini kongsi 5 petanda anda wajib tahu

    Tok percaya, takde siapa dalam dunia ni yang suka tanggung rugi. Dalam apa je jenis pelaburan yang kita buat, mesti kita nak buat untung. Paling kurang, sikit pun jadi la. Asalkan tak rugi. Tapi, ada…

    ‘Nampak mahal, tapi murah?’ – Peguam ini jelas kenaikan fi guaman bukan seperti yang anda sangka

    Pada tarikh 15 Mac yang lepas, Majlis Peguam ada buat perubahan pada skala nilai kos guaman bila membeli rumah. Tok ada cover topik ni. Kalau korang tak ingat, klik sini untuk baca balik. Tok sarankan…

    Secured By miniOrange