Login

Register

Login

Register

Settle-kan hutang anda cepat-cepat. Gunakan 3 langkah ini

Nak tahu satu perkara tak best tak? Mengikut statistik Jabatan Insolvensi Malaysia, seramai 64,632 kes kebankrapan dicatatkan di negara kita sepanjang tempoh 5 tahun lepas bermula tahun 2018. Gila! Sekarang, jumlah ini mungkin lebih lagi.…

Sunway Gandaria – Service Apartment Tertinggi di Bangi

Minggu lepas, Tok ada cerita kat korang pasal Bandar Baru Bangi. Korang ingat lagi ke, atau dah lupa? Kalau tak ingat, klik sini sekarang untuk baca. Kali ni, Tok nak ajak korang tengok projek yang…

23 soalan lazim yang ramai tanya tentang loan rumah (Siri Akhir)

Beli rumah, boleh jadi antara objektif yang ramai orang nak capai dalam hidup mereka. Tapi sebelum dapat capai semua ini, penting untuk kita sediakan diri betul-betul. Mungkin apa yang bakal Tok cakap kejap lagi, kedengaran…

Beli kereta cash atau hutang? Baca perkongsian power lelaki ini

Dah jadi kebiasaan atau trend anak muda zaman sekarang. Sejurus dapat je kerja lepas graduate, mesti ramai yang dah target nak beli kereta. Tapi, berbaloi ke beli kereta dengan cara berhutang dengan bank ni? Kalau…

Secured By miniOrange