Gaji tak lebih RM3,000 sebulan, tapi boleh beli lebih 3 biji rumah?

Gaji tak lebih RM3,000 sebulan, tapi boleh beli lebih 3 biji rumah?

4601
3
SHARE
Sumber gambar: Mudah.my
Ebook Takde Duit Boleh Beli Rumah Ke
Ebook Takde Duit Boleh Beli Rumah Ke

“Takde benda yang mustahil kalau kita ada ilmu.” – TOk penghulu

Tok yakin korang pun mesti setuju keras dengan statement atas ni.

Dunia ni memang takde benda yang mustahil. Kalau korang usaha, korang pasti akan dapat. Dan elemen yang paling utama untuk pastikan perkara ni berlaku adalah dengan ilmu.

Sebab tu, gaji kecik bukan penghalang untuk korang beli lebih daripada 3 biji rumah. Nak mula buat sekarang pun boleh.

Hadamkan ilmu yang Tuan Harith Faisal kongsikan ni. Lepas tu, terus amal tanpa banyak soal. Takkan korang tak nak try ilmu terbaik macam ni, kan?

Anda juga boleh beli banyak rumah lepas amalkan semua ilmu ini. Serius

Tak payah nak pelik sangat kalau kawan korang gaji biasa-biasa je, tapi boleh beli sampai 3 biji rumah. Ada jugak yang beli lebih daripada ini.

Dengan ilmu yang betul, memang tak mustahil benda ni boleh berlaku. Kau je yang tak pernah tau. Haha!

Okay. Jom layan Teknik Ulangan: Cara beli rumah banyak walaupun gaji korang kecik.

Simpan gaji bulanan, survive guna pendapatan tambahan

Saja je saya kasi poin ringkas macam ni, supaya korang boleh fikir sendiri. Kalau taip panjang-panjang pun, bukan ramai yang nak baca sampai habis. Nanti saya jugak yang kena kecam ballik.

Gaji yang datang daripada kerja hakiki, pendapatan tambahan pula datang daripada pelbagai sumber yang lain.

Antara strategi yang korang boleh pakai adalah simpan duit gaji 100%, dan gunakan side income untuk cover belanja bulanan korang.

Semoga korang atau kawan-kawan korang yang mencari idea macam ni dapat banyak manfaat. Tak dapat banyak, sikit pun jadi. Daripada tak dapat apa-apa langsung.

Kalau tak faham, istighfar banyak-banyak dulu. Lepas tu, baca balik dan usaha untuk fahamkan.

Kalau korang serius nak berjaya, kena kurangkan cipta alasan.

Semua orang layak nikmati kejayaan. Tapi tak semua orang sanggup tahan dan berusaha sebaik mungkin untuk mencapai apa yang mereka impikan.

Tok harap perkongsian Tuan Harith Faisal ni dapat menjentik telinga korang supaya bertindak secara gila-gila. Dah nak masuk 2017 dah weh.

Belajar cara 16 otai hartanah ini beli rumah berbiji-biji tanpa perlu modal besar

Duit tak banyak bukan satu masalah. Yang penting, ada ilmu yang betul, semua boleh jadi.

Tujuan utama eBook ni wujud sebab Tok nak korang jimatkan banyak masa, serta tenaga dalam usaha mencari ilmu beli hartanah dengan modal yang minima.

eBook ini akan bantu ubah mindset korang daripada “tak tahu nak buat apa,” kepada “saya dah tahu apa yang nak kena buat sekarang.”

Klik link bawah ni untuk beli sekarang (AMARAN: Hanya klik kalau korang betul-betul serius).

>>> KLIK SINI SEKARANG UNTUK BELI eBOOK “TAK ADA DUIT, BOLEH BELI RUMAH KE?” <<<

3 COMMENTS

  1. sapa nak jual umah 200k?.. saya mau!!pokoknya kena ada modal jugak untuk bayar guaman, stem duti..dan kalau umah lelong pastikan 3 bulan kena setelkan. kalau lebih kena bayar interest.betul tak?

    • Bagi yang bekerja swasta memang tak boleh nak ambik loan kerajaan, cadangan Tok, bagi mereka yang pertama kali nak beli rumah dan bekerja dalam sektor swasta cuba tengok skim rumah pertama yang disediakan oleh kerajaan.

LEAVE A REPLY